نه پر می شم یکی یکی به چشم تونه خار می شم یکی یکی به پای توبه چرای قصه ات میرسم هردمچرا چرا چرای تو..تو که همیشهیه ابتدای منی کو به کوبه من بگو کی می رسم به انتهای تو.کوچه به کوچه می رسه با کوله بار بی کسیتن خسته از
انتظار بی
مهابای تویخ زده نگاهم به پیچ و تاب کوچهتو عبور هرحادثه از تمنای توعشق آخر منی ای اضطراب آخرینپس از من منی می ماند باز به ابتدای تو 9/9/1401 یادداشت های آیدین نعمتی منصور...
ما را در سایت یادداشت های آیدین نعمتی منصور دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 13:40